Open top menu
Friday 1 April 2016


Julung-julung kalinya Shaklee membuat tawaran hebat pada bulan ini iaitu Set Detoks. Wah best best. Entry kali ini saya nak sentuh tentang sejenis Vitamin Detok unggul dari Shaklee iaitu Herbalex! Produk Detok terbaik, melawaskan pembuangan, membersihkan usus, mengempiskan perut dan menguruskan badan secara semulajadi.



Apa itu Herbalex?

Sejenis herba semulajadi yang bertindak membersihkan perut dan usus, melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Mengandungi 9 jenis herba yang secara tradisionalnya mampu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman. Ia juga berfungsi menyah toksin dari dalam badan keluar melalui pembuangan najis.




Herbalex ni dikenali sebagai detok. Nak tahu apa itu detok?

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.




Selepas badan dah buat proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan suplemen akan lebih cepat dan berkesan. Almaklumlah perut adalah rumah penyakit. Usus pula bolehlah dianggap sebagai bilik dalam rumah penyakit ini. Bila usus sihat, penyakit tak dapatlah nak berumahtangga di sini.Yang tinggal hanyalah rumah yang bersih dan pengambilan suplemen pasti mengindahkan lagi rumah kita ini.


Apa lagi Kebaikan Herbalex?

* Merawat masalah sembelit dan melawaskan perut.
* Meransang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis 
   secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh 
   menyebabkan toksin.
* Mengempiskan perut
* Mengurangkan ketegangan perut

Siapakah yang perlu amalkan herbalex ni?

**Pengamal tegar ubat tahan sakit.
**Mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit 
**Mereka yang banyak jerawat
**Pesakit gout
**Mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 
    dengan suplemen

PERHATIAN!

Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala bagi mereka yang tiada masalah penghadaman, Herb-Lax™ menampakkan kesan dalam tempoh 8 - 12 jam selepas pengambilan.

* Herb-Lax™ Shaklee sangat popular di kalangan mereka yang ingin menurunkan berat badan, mengekalkan berat badan ideal, proses detoks (membuang toksin dalam badan), mencantikkan kulit, dan pelbagai lagi manfaat lain.

========================================================================

Kami merupakan Pengedar Shaklee Skudai, Johor Bahru, Taman University, UTM, Gelang Patah, Pekan Nenas, Pasir Gudang dan kawasan-kawasan yang berhampiran. Menyediakan khidmat Cash on Delivery (COD) sekitar kawasan berhampiran dan Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Hubungi 012-9555602 ieda Fareeda (ID : 929771)

Let's Get Shaklee Today!





Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts