Open top menu
Friday 19 June 2015

SET BERPUASA SHAKLEE


Alhamdulillah.. hari ini merupakan hari ketiga kita berada di bulan yang penuh rahmat dan barakah ini iaitu Ramadhan kareem... Saya doakan anda sihat bertenaga sepanjang menjalani ibadah wajib ini. Dan puasa hanya lillahitaala.. mudah2an ganjaran hebat untuk bekalan kita ke akhirat kelak..aminnnn..

"Bulan Ramadhan...Bulan yang berkat... Bulan rahmat dan bulan ujian... " Haaaa..pernah dengar lagu ni?? Bulan ujian??? Ye... bulan di uji untuk benar2 sabar dengan ujian lapar..haus..penat..letih..lesu...gastrik..

InsyaAllah, supplement shaklee yang popular dengan pelbagai jenis vitamin tidak ketinggalan set energy booster shaklee dan sangat sesuai diamalkan ketika berpuasa.. yela ketika berpuasa kan kita kurang minum air dan tak makan kan.. so supplement dapat membantu. Yang ingin diet di bulan puasa sangat2 la sesuai. Juga buat ibu2 mengandung, ibu menyusu, anak2 yang berpuasa, ibu ayah yang dah berusia, orang yang gastrik dan yang ingin kekal cergas dan sihat sepanjang hari.

Apa yang istimewa sangat set berpuasa shaklee ni???


Energizing Soy Protein (ESP)

Di datangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat daripada 100% non-GMO soy protein yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. Esp bersifat rendak indeks glisemik iaitu proses pencernaan dan penyerapannya lebih lambat dan secara perlahan-lahan. Jadi kita kan mendapat tenaga lebih lama ketika berpuasa. Sebab itulah suppliment dapat membantu. Esp juga :
  • Bantu kekal bertenaga sepanjang hari
  • Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat.
  • Sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolestrol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Pasti cun di pagi raya nanti.
  • Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makann tambahan untuk penghasilan susu ibu yang penuh khasiat walaupun si ibu sedang berpuasa. Best kan??

Meal Shake

Berperisa vanila yang pasti memikat rasa anak2 anda! Ia membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting. Kandungan proteinnya juga dapat mengurangkan rasa lapar yang lama ketika berpuasa. Bagus untuk anak2 yang sedang belajar berpuasa dan yang aktif.
  • Sumber kaya dengan kalsium dan serat yang membantu anak anda mengatasi masalah sembelit ketika berpuasa.
  • Sumber vitamin lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan sahur.

 Performance Drink

Merupakan minuman isotonik semulajadi dan tidak berkarbonat. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu :
  • Meminimumkan kehilangan cecair untuk memantapkan hidrasi badan. Kurang rasa haus.
  • Mengalirkan eloktrolit sepenuhnya ke seluruh badan, termasuklah kalsium & magnesium (tiada pada minuman isotonik jenama lain).
  • menstabilkan paras glukosa di dalam darah untuk mengekalkan tenaga berterusan, serta menambah stamina.
  • Sesuai untuk semua peringkat usia
Anda juga boleh mendapatkan set combo ini dengan harga istimewa dan di jamin terbaik di pasaran dari saya. Jadikan ramadhan ini penuh bermakna dari awal hingga menjelang Syawal dan kita dapat melakukan ibadah paling2 terbaik kali ini kerana belum tentu kita berkesempatan untuk ramadhan akan datang. Jadi dapatkan dari saya sekarang set2 energy booster ini untuk kecergasan sepanjang berpuasa.


_____________________________________________________________________________________________



Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut :

Ieda Fareeda l  Id : 929771 l call/sms/whatapp 012-9555602 l
FB : Faridah Ahmad
Instagram : Shaklee_suppliment_no1



 


 

Tagged
Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

2 comments:

  1. Alhamdulillah..shaklee memang best
    selamat berpuasa

    ReplyDelete
  2. Suppliment memang membantu ketika berpuasa

    ReplyDelete

Popular Posts