Open top menu
Friday 18 December 2015

Kebiasaannya kita akan berkunjung ke pusat membeli belah seperti Jusco, Tesco, Giant dan macam-macam lagi pusat membeli belah. Tapi tahukah anda terdapat satu "shopping mall" yang asal usulnya adalah sebuah kilang yang produce bateri anergizer sudah bertukar menjadi sebuah gedung membeli belah yang sangat menarik. Yang lebih menariknya peniaga-peniaga di situ 100% bumiputera. 



Idea "kilang bateri transform to Shoping Mall" datang dari group anak-anak muda Johor (gabungan syer antara mereka), hasil temuramah saya ketika berkunjung ke sana tempoh hari. Saya agak kagum dengan idea yang agak luar biasa ini. 




Ia baru beroperasi pertengahan tahun ini sahaja dan pengunjungnya tersangat ramai. Apa yang menarik?? Jom kita p jalan-jalan tengok :-)



Ruang Food Court yang lain dari yang lain. Makanan pun sedap-sedap.



Ruang lot-lot kedai. Macam-macam ada seperti butik pakaian, buku, gadjet, kasut dan lain2.


Kalau anda ingin berkunjung bolehla ke alamat ini,No.83,Jalan Tampoi,81200 Johor Bahru. Masa beroperasi :12 tengah hari -12 malam (setiap hari).


Hasil Coretan
Ieda Fareeda
012-9555602
Tagged
Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

2 comments:

Popular Posts