Open top menu
Saturday 11 April 2015

SET SLIMMING SHAKLEE

 Assalamualaikum..

Bulan ini shaklee menawarkan 2 produk slimming shaklee dengan harga promosi iaitu Cinch caffe late dan chocolate serta Lecithin shaklee. Saya nak cerita sikit kelebihan dua produk ini.


CINCH SHAKE MIX
Minuman pengurusan berat badan yang berkesan dan cepat mengurangkan berat badan. Di perkaya dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan. Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang. Tiga perisa : Caffe Latte, Chocolate dan Vanilla.   
LECITHIN
Membantu diet seharian anda kerana fungsinya yang semulajadi dalam memecahkan lemak dalam badan dan membantu dalam pengurangan berat badan.
Shaklee juga menawarkan set slimming mengikut budget anda. Untuk kesan yang optimum of course la kena ambil yang set paling banyakkan.. tp bagi yg budget kurang..jgn risau anda pun mampu slim mcm org lain.. yg penting di siplin kita dalam usaha nak kurus ni..

Set budget (Alfalfa+Lecithin) RM107 (Free postage+Free Pil Box)
Set medium 1 (Alfalfa+Lecithin+Herbalex) RM160 (Free postage+Free gift)
Set medium 2 (Alfalfa+Lecithin+Herbalex+Omega) RM296 (Free postage+2 Free gift+Cara Makan)
Set superb ( Alfalfa+Lecithin+Herbalex+Omega+Esp/Cinch) RM446/469 (Free postage+2 Free gift+Cara Makan+Surprise gift)
Set Awesome ( Alfalfa+Lecithin+Herbalex+Omega+Esp/Cinch+Cinch Energy Tea mix) RM600
 (Free postage+2 Free gift+Cara Makan+Surprise gift+Free membership (Jimat RM69) with add on 2-3 Items.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli shaklee Keahlian hanya RM69 sahaja seumur hidup atau keahlian percuma dengan pembelian melebihi RM600 dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAA BOLEH HUBUNGI SAYA

 
 
Tagged
Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

2 comments:

Popular Posts