Open top menu
Monday 28 December 2015

Anda mempunyai masalah berat badan? Anda sudah cuba bermacam-macam cara, namun tak berhasil? Anda berjaya turunkan berat badan tapi anda mendapat serangan gastrik teruk? Eiii, banyaknya masalah nak kurus ni.

Tahukah anda satu produk Shaklee yang berfungsi memecahkan lemak degil. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Lecithin diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO, setipak kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Ia adalah lipid yang terdiri daripada kolina dan inositol. Kolina adalah nutrien penting yang dapat membantu fungsi normal sel-sel badan, metabolisma hati, otak dan fungsi saraf serta membantu mengangkut nutrien melalui badan. Inositol atau lebih dikenali sebagai Vitamin Bh adalah bahan asas membran sel dan diperlukan untuk fungsi yang betul bagi saraf, otak dan otok dalam badan serta membantu sel-sel berkomunikasi antara satu sama lain supaya badan berfungsi dengan baik dan memberikan tahap kesihatan yang bagus.

Bagaimana lecithin boleh membantu menurunkan berat badan?

  • Sangat terkenal dalam membantu proses pelangsingan kerana ianya bertindak untuk memecahkan lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami masalah obesiti. Pengambilan maksimum 6 biji sehari dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Lecithin bertindak sebagai ‘pembersih’ salur darah, membantu mengelmusikan lemak dan memetabolismekan lemak, menurunkan kolesterol & trigliserid dalam tubuh.
  • Antara bonus lain yang akan anda dapat sekiranya setia dengan pengambilan 4000mg Lecithin sehari ialah menghasilkan rambut yang sihat cantik berkilat, kulit yang lembut gebu, dan mencegah eczema.
  • Bonus lagi untuk ibu menyusu yang mengambil Lecithin selain menguruskan badan ialah menghalang berlakunya ‘clogged duct’ . ‘ Clogged duct’ akan membawa kepada masalah mastitis iaitu bengkak susu (saya sendiri mengalami bengkak susu yang kronik, cik B rase seperti nak pecah, contraction semasa nak deliver mampu saya tahan, tapi bengkak susu ini padahnya sehingga saya mengeluarkan airmata. Cuba bayangkan bagaimana seksanya kalau kena bengkak susu). Lecithin dapat membantu masalah mastitis dengan pengambilan yang berterusan.



Macam mana Lecithin boleh memecahkan lemak? Jom lihat demo di bawah.


Gambar rajah yang paling atas : 
bahan-bahan yang digunakan (beberapa biji lecithim, air kosong dan minyak)
Gambar rajah kedua: 
Minyak dicampurkan kedalam air. Dan minyak tetap timbul dipermukaan air.
Gambar rajah ketiga : 
2 biji lecithin dipecahkan kedalam air, dikacau dan hasilnya minyak larut didalam air dan minyak tadi terlerai.

Bayangkan lecithin kita ambil setiap hari, hasilnya seperti demo di atas. Wah!!! seronokkan lemak2 dapat disingkirkan. Untuk hasil yang menakjubkan anda disarankan untuk ambil 6 biji setiap kali (sebelum atau selepas makan 2-3 kali sehari. Adalah lebih baik jika ambil juga Alfalfa Shaklee (iaitu agent detoks/membuang toksin dalam badan) supaya jika toksin berkurangan, lecithin dapat membuat kerja memecahkan lemak dengan lebih mudah.



COD : Area Skudai, UTM, Johor Bahru, Pekan Nenas, Pontian, Pasir Gudang, Gelang Patah dan kawasan berhampiran.


Courier : Seluruh negeri semenanjung dan sabah sarawak.

Whatapp segera : 012-9555602  Ieda Fareeda





Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

2 comments:

Popular Posts